loading...
داستان های ماوراءطبیعی و علمی
Reza بازدید : 38 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

 

تاریخ کشف: 2013April

مکان کشف: مریخ

بوسیله: NASA Spirit Rover, sol 1220

این برای من (ScottCWaring) در Twitter فرستاده شد و باید تصدیق کنم که امکانش هست. واقعا باید با ذهن باز به چیزهایی که به پژوهش در تمدنهای فرازمینی ربط دارد پیش بروید. شخصیکه این تصویر را در Twitter برایم فرستاد متوجه چیزی سکه مانند در سطح مریخ شد و وقتیکه من در تصویر زوم کردم, بله بنظر شبیه یک سکه میماند. سکه ها میتوانند برای ده ها و صدها هزار سال نیز دوام بیاورند, پس این یک سکه است؟! شما چه فکر میکنید؟

 Spirit : Panoramic Camera : Sol 1220

منبع ناسا:

http://marsrovers.jpl.nasa.gov/gallery/all/2/p/1220/2P234663574EFFATF3P2561L6M1.HTML

منبع: http://www.ufosightingsdaily.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من رضا هستم این وبلاگ رو فقط واسه سرگرمی و افزایش اطلاعات شما دوستان درست کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چند درصد از این وبلاگ لذت بردید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 4,305